Grattis Mamma med isdans

Då är man hemkommen från Gtb. Isdans var roligare än vad jag trodde.
Vi åkte dit i tron om att vi skulle få se damernas final men istället gladdes vi av att vi fick se paren. Det är ju dom som är roliga! :) Lyft är roligare än piruetter, kläderna och helheten är roligare än bara damernas eller herrarnas.
Innan kunde jag ingenting om isdans, nu kan ja iaf lite och det blir bara roligare och roligare med isdans!
Så jädra kul.

Jag hejade på syskonen Kerr från Storbritannien, de hade ett rymdtema och hade många häftiga lyft. Synd att de kom på en 8:e plats, de hade väl inte tillräckligt med hög nivå på tekniken. Men de bjöd iaf på den bästa showen :)

Grattis mamma, jag älskar Dig!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0