Längtan!

Oh shit, jag är verkligen melodifestival-nörd. Det första jag tänkte på imorse när jag vaknade var på att gå in på aftonbladet och allt för att se om nått roligt har hänt inatt. Även tv-aparaterna i huset sattes på för att se om det hänt nått.

Nu sitter jag här och har kollat in alla filmerna som går att se från nattens fest där uppe i sthlm. Jag har pluggat psykologi en stund idag också, näst på listan över vad jag ska göra idag är att titta på "Edward Scissorhand". Det var ett jäkla tag sen, har faktiskt inget minne av den alls.

Jag längtar så förbannat efter min Oliver nu, som är alldeles för långt ifrån mig, han är i Österrike. På tisdag ska vi träffas nån timme eller två, fasiken vad jag längtar!!
Och så längtar jag ju självklart till den 26 oktober då vi åker till Teneriffa! Vi = Leijons + Martens + Jag!
Så mysigt kommer vi att ha det, och soligt! Och varmt! Allt som jag vill ha nu!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0