ps-prov, sen lov

Det vart iaf att jag och Oliver träffades en liten stund igår. Innan min sång :) Jag fick mini-maltesers!

Iaf, sången igår tog slut på mig, sån jävla huvudvärk man får. Så jag stannade hemma från skolan idag. Fast pappa skjutsar in mig till skolan senare så jag kan göra mitt psykologi-prov, så jag slipper det över lovet. För om jag har det över lovet så kommer jag inte plugga och därmed glömma bort allt som har med psykologi att göra, och då får jag IG. Och det.. vill jag inte få. Så lågt vill man ju inte sjunka.

Efter provet så tar jag bussen hem för att sen träffa Oliver! :D <3
Idag igen, eftersom det bara blev 1 timme igår.

Och imorrn ska jag till Am för att prova kläder!


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0