Psykologi

Dagen går åt till att plugga till psykologi-provet som är på onsdag. Eftersom jag ska träffa Oliver imorn och repa till vårprojektet hinner jag inte plugga imorn, så idag är det stora plugg-dagen. Jag ska inte göra något annat.
Fy, så deprimerande!
Men jag måste kunna klassisk betingning, instrumentell inlärning, försvarsmekanismer och bla bla bla tills onsdag så jag kan få G iaf!

Eller jag gör faktiskt nått annat nu .. jag lagar mat. DET NI! Det visste ni inte att jag kunde..
Well, jag kan inte det heller.

Jag är sååååååå glad idag, för imorn ska jag träffa Oliver! Som jag har längtat, och just i detta nu är han i Sverige. Finally!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0