Smått och gottgott

Nu är jag precis hemkommen från Amanda :)
Vi hade det så mysigt så, Amanda hade fixat ett massa och vi fick bara en massa gottgott!
Vår lille konditor.. <3
Och Simon sjöng som vanligt för oss. Den gossen kommer komma långt, hoppas vi på iaf!  ;)

Jag håller på att sakna ihjäl mig efter Oliver. Han åkte i onsdags, vi träffades i tisdags, men fan vad jag saknar honom. Håller på att gå åt... Nu när jag håller på att sakna ihjäl mig efter honom så får man allt hoppas på att han har det bra. Vi hörs inte så ofta. Eller ja, varje dag. En gång. Det är ingenting jämfört med hur mycket vi brukar prata i vanliga fall, när båda är i Sverige, då kan vi säkert ringa 4-5 ggr per dag.

Den största denna veckan var när vi tränade på "musik ska byggas utav glädje" i onsdags. Helt fantastisk känsla!
En sån lycka!

Kommentarer
Postat av: Sofia

musik = glädje.

när vi spelar ihop, blir det glädje :)

2008-03-15 @ 17:44:17
URL: http://diesofia.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0