För och om

För 5 år sedan... var det 2003 och jag var tolv/tretton år. Förmodligen var jag tillsammans med och jättekär i Karl-johan och hade världens bästa klass! Ella var tillsammans med Oliver, men de var lite fegare än vad jag och Kalle var! ;) haha! Vi åkte på klassresa till Bornholm - en resa jag sent glömmer! Det var sista året på Hjortsbergaskolan, vilket var sorligt och kuligt.

För 3 år sedan... var det år 2005 och jag var femton och gick på Grönkullaskolan. Jag var tillsammans med Oliver som hade mustach som alla tjatade på mig om att jag skulle ta bort! Det var inte lätt för mig ;)

För 1 år sedan... gick jag i ettan på gymnasiet och det mesta var annorlunda. Jag var inte kompis på med Therese och Alicia. Jag var inte klassad som pluggis.

För 3 månader sedan... var det sportlov och jag var superförkyld men vi åkte till Stöten iaf. Oliver var med. Det var kaos i skolan.

Igår... var det söndag och Simon var här för att öva inför morgondagens allsång. Oliver var här också och mös en stund med mig :) 

Imorgon... är det allsång med mig och Simon i spetsen. Spännande! Inför rörlig bilden ska jag ha kommit på en reklam, vilket jag inte har. Så är det nån som har en idé på en reklam - meddela göra mig!

Om ett år... Ska jag ta studenten och förmodligen kommer jag inte veta vad jag ska göra till hösten. Jag ska precis ha skaffat körkort.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0