Hannah och Simon gör mig till stressapa

Igår och idag var jag och Hannah hos Oliver och mös :) <3

Och jag visste ju att Simon och jag idag skulle träna inför allsången som är på tisdag. Så jag ringde och frågade när. Då svarar Simon att han kommer, tja, om en halvtimme. Då var jag hos Oliver och hade inte gjort mig iordning eller någonting. Eller städat. Så det var ju bara att krama hejdå och cykla hem det fortaste jag bara kunde för att snabbt duscha. En kvart hade gått sen jag cyklade ifrån Oliver och jag var färdig. Det var nu över en timme sen Simon sa att han skulle komma om en halvtimme. Så, han stressar sönder mig!

Medans jag väntar tittar jag på Inför ESC och jag sket i att städa.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0