Plugg fredagkväll

Ja, ni hör ju hur kul jag har. Sitter och pluggar en fredagkväll, känns allt annat än bra.
Sen så försöker jag få tag på Oliver som är inne i Växjö och klipper sig, men jag kommer itne fram. Innan när jag var i Växjö och mamma skulle hämta mig ringde hon, och kom inte fram till mig. Och inte Oliver heller. Jag trodde det var min telefon eftersom jag inte kunde ringa dom heller. Men icke. Det måste vara nått med telefonnätet, eller hur det nu fungerar, det är fel på.

"Natural Born Killers" heter filmen som vi under de senaste tre svenska-lektionerna har sett. Den var minsann annorlunda fim som var skitsnyggt gjord! Det är väldigt många klipp i den filmen, det är ett högt tempo, och olika typ av film eller vad man ska säga. Ibland är det svartvitt i den, ibland grönt, rött och ibland animerat osv. Alla möjliga typer, och det är det som gör filmen så braoch så sjukt snygg och annorlunda! Handlingen är också bra tycker jag, dock är det lite för mycket i slutet. Den handlar om ett par som åker runt och mördar folk kors och tvärs, hit och dit. Skaparen om filmen är väldigt kritisk mot media och det är det som är själva meningen med filmen, att visa att han är så kritisk mot media. Folk älskar detta par, fast de håller på och mördar så mycket och meningslöst.. Äsch, jag kan inte riktigt förklara. Ni får titta på den för att förstå! Jag rekomenderar den verkligen! Det känns som om den filmen är en film man måste ha sett.
Woody Harrelson, Juliette Lewis, Robert Downey Jr. och Tommy Lee Jones är några utav skådespelarna.




Varför jag satte mig här och skrev var för att komma undan mediekommunikationen. Egentligen. För den är så jäkla dryg och tråkig! Den tar aldrig slut och jag har inte mycket tid på mig. På tisdag ska den vara färdig. Och jag lär ju aldrig hinna. Bajs på Per-Håkan som säger till oss så sent när den ska vara färdig! Fick veta det i tsdags. Åh!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0