tre av sex

Gott folk! Nu har jag äntligen bestämt klipptid (jag fick ju en klippning i påskägget som jag fortfarande inte har änvänt) så nu blir'e av på måndag kl. 15!
Blir perfekt, eftersom jag ville klippa mig innan jag, theresé och alicia drar till göteborg på torsdagen sen! :)
Nu kommer bara det jobbiga. Hur ska jag klippa mig? Kort eller ska jag behålla längden? Jobbigt!
Sen ska jag iaf slinga håret efter att jag har klippt mig.

Denna veckan så har jag haft sammanlagt tre lektioner när jag i vanliga fall skulle ha åtta såhär långt. Jag hade en lektion i måndags, och skulle egentligen ha tre. Eftersom vi i Växjö var lediga i tisdags så hade jag ju inga då. Idag hade jag en inställd lektion och två normala. Ganska soft.
Imorrn är det samhälls-prov och jag måste få bra på det. Annars blir jag ledsen.



Satt nyss ute i solen och solade lite tillsammans med min älskade bok. Cecelia Ahern's "P.S Jag älskar Dig!" och jag har aldrig gråtit till en bok, speciellt inte så mycket! Jag satt som sagt ute och solade men var tvungen att gå in för att inte folket som gick förbi skulle se mig gråta. Och att sluta läsa boken, det fanns inte med på listan.
Ni vet, när man läser en riktigt bra bok känns det som att man får nya vänner. Det är helt sjukt, och låter sjukare. Men det är ju sant. Man vill inte sluta läsa och man vill inte att boken ska ta slut.

Kommentarer
Postat av: Emma

Testa kort, det växer ut igen ;)

2008-05-28 @ 18:04:23
URL: http://emange.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0