Världens bästa skola

Jag hatar bussar när det är varmt ute. Iaf om det inte finns nån air condition, för man dör! Det blir så jävla varmt så man nästan svimmar .. det är olidligt! En halvtimme, och jag är död. Tänk då de som åker 1 hel timme! Fyy ..

Men iaf, när jag åkt den dära bussturen efter skolan, så satte jag mig i solen lite och pluggade :) Hade bikini på mig för första gången iår och solade. Lite färg fick man misann. Men det är väl dags att köpa en solkräm och bröja smörja in sig också.. Jag måste göra det. Eftersom jag har hudcancer i släkten vill man ju ta det lilla försiktiga. Om det nu hjälper.
Sen så var det dags för möte på min gamla gamla skola. Det var en så härlig nostalgi-tripp! :) Vart man än gick så var det nått som väckte minnen! Jag tror Simon kände samma sak. Skolan var så liten också! När man gick där var korridorerna så långa, men nu tycker jag knappt man kan kalla det korridor. Det är en fantastisk skola det där.
Simon och jag var där på möte för att det blir en Allsångskväll i Hjortsberga som jag och Simon ska hålla i. Det blir kul! Tisdagen den 20 maj, kl 18.30! Be there!

Nu är jag helt slut! Så jag ska varva ner lite framför tvn med mamma :)

Förresten! Min svärmor fyller år idag! ;) Grattis!


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0