I love shopping

Jag älskar second hand! Igår hittade jag och Simone en ny second hand-butik i vxö, Lindra heter den. Det var såå fint och fräscht. Och eftersom jag inte har ett öre över till mig själv, så hittade jag självklart ett par stövlar. Så gott som nya! För 130 kronor! Jag blev kär..
Så, jag tog lite sparpengar (som egentligen ska gå till körkort) och köpte dess überläckra skor idag istället! Plus det köpte jag en balklänning. En jättefin och jag kommer var så jädra snygg på balen! 
Jag är så jädra glad idag, så ni fattar inte.. Och som på grädden på moset, Mamma Mia släpptes idag. Och mamma var inte sen att köpa den!

Nu ska jag sjunga upp lite och skaffa fram lite popcorn..

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ni är ju sega :D

2008-11-26 @ 20:45:18
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-11-26 @ 20:48:13
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Simone

Lidras kommer besökas fler gånger!!

2008-11-27 @ 09:25:58

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0