Ojojoj

Oj, kollade statistiken över hur många som kollar min blogg. Antalet har ökat drastiskt! Jag tror jag vet vad det beror på. Jag tror man letar efter en typ av reaktion, men det får ni ingen. Orkar inte bry mig. Helt ärligt, det är så löjligt så det finns inte.

Min förkylning har ju inte precis blivit bättre. Ligger som fastklistrad i sängen med näsborrarna fulla med näsdukar och tycker synd om mig eftersom inte Oliver är här och tar hand om mig..
Men det gick bra på spelningen idag, det lät lite nasalt från min sida, men jag kunde lika gärna legat hemma. Tack ipren!
Det var jävligt härligt att få spela med bandet idag. Trots att det var så lite folk. Vi blev lite mer vi. Skönt!

Det var mysigt med film och bad igår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt

2009-09-10 @ 16:57:11

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0