Teneriffa och äntligen hör jag!

Hade det underbart i Teneriffa! Orkar och hinner inte skriva ner hela resan nu, men det kommer. Vad jag hade tänkt att skriva ner var iallafall att när jag flyger så får jag jäääääävligt ont i öronen. I start och speciellt landning så får jag lock för öronen och så känns det som om jag får tusen nålar rakt in i öronen. Och "locket" försvinner inte på timmar, eller dagar efteråt. Så det är lite jobbigt.

Samma dag som vi skulle flyga hem, alltså i söndags, vaknar jag med vaxpropp i örat. Men jag hade med mig revaxör, så det var inga problem. Tänkte jag. Men vaxproppen försvann inte. Så jag testade en andra gång, och inte heller efter det försvann proppen. Så jag fick ju åka flygplan med vaxpropp. Och det gjorde ont.
   När jag kom hem, sent på natten, så la jag i revaxör ännu en gång, fast under natten. Och likaså nästa natt. Men den försvann inte efter det heller.
Så då tänkte jag att då får jag väl gå till doktorn som får spola bort den, och det gör ont! Det har pappa och Oliver berättat för mig (de var visst erfarna). Men jag kan ju inte gå runt i en evighet och inte höra någonting på ena örat.
   Mamma testade att bara blåsa bort den. Och med en gång, med ett tryck, så var den borta min jävla vaxpropp. Och jag kunde höra igen!! Wonderful! Och den var inte liten heller, det var så jädra äckligt.. Men gu, så skönt det är att höra igen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker det är sjukt skönt att du är hemma igen för jag har verkligen saknat din blogg!



Och idag fick jag lappar om julkonserten på Thalia... du ska väl vara med? :)

2008-11-05 @ 19:01:02
URL: http://diesofia.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0