Från Värmland till Ångermanland

Jag har hittat en utbildning som verkar vara skriven som till mig! Om det inte vore en punkt - Den ligger i Kramfors. 
Man har sagt till mig att Kramfors ligger i Värmland. Men det var många som sa sig emot det också, så jag kollade upp på kartan var Kramfors egentligen ligger. Utanför Sundsvall. Det är nästan uppe vid Umeå!!

Så nu tvekar jag jättemycket. Värmland var långt bort, men ändå ok. Jag behöver verkligen åka här ifrån men till Ångermanland, vet jag inte riktigt..

Är det rätt att skita i en drömutbildning för att den ligger för lång bort?

Kommentarer
Postat av: Alibaba

nej, jag tycker du borde pröva den! Du kan ju iallafall söka och se vad som händer.

2008-10-08 @ 21:09:29

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0