Frightnight

Första studentfesten är imorrn, och vi fick studentlegen idag. Givetvis så krabbar ju mitt (eftersom delar av mitt personnummer inte har blivit skrivet) men Simone lovade mig att det inte skulle vara några problem, men man vet ju aldrig..
Man ska ju vara utklädd iom att det är Halloween. Ingen aning vad jag ska vara med jag har köpt ett par röda strumpbyxor, av nån anledning.. Tänkte att jag skulle ha djävulshorn, men det har jag inga och jag skulle låna några med det glömdes bort .. ( NÅGON SOM VILL LÅNA UT?) Får väl använda de röda strumpbyxorna och så ska jag nog har några lite mer utstickande lösögonfransar. Men som sagt, vet inte.
Och vi som skulle ha klassfest innan, men det vart det ju inget med. Så nu har jag ingen aning var jag ska vara innan .. Suck! Får väl hoppas att det blir bättre planerat nästa studentfest :)

Nu Måste jag plugga. Men orkar inte..

Bara tre dagar till vi åker nu :) torsdag-fredag-lördag och sen bär det av till Teneriffa för massor av sol och bad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Först började jag gapflabba och sa "väntaväntavänta" så vände jag mig till klassen och sa "jag visste ju inte att det var friskola när jag valde jb, ska jag säga det?" och då suckade både kameramannen och hon som intervjuade :P HAHAHA.



Aja vi får väl se hur det blev . Fick skriva upp mitt namn iaf ^^

2008-10-22 @ 18:13:31
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0