Fyra och ett halvt år

Fyra och ett halvt år har jag och lilleman Oliver varit tillsammans idag. Det är ganska så jättesjukt! Nästan fem år..
Då är det dags för Oxgrillen! Tydligen. När jag och Oliver firade ett år och åkte in till Växjö för att äta på någon resturang, antar jag, så åkte vi förbi så pekade Oliver på Oxgrillen och sa;
"När vi firar fem år, Moa då ska jag bjuda dig på Oxgrillen!". Jag trodde ju aldrig att vi skulle hålla så länge, så jag skrattade och sa att det skulle bli jättegott! Han trodde nog lika mycket som jag att det skulle hålla så länge..
Och jag som inte ens tycker om hamburgare ..

Helgen har varit konstig, men bra. GuitarHero är grymt kul!! Spelade det hos Jojjo och så spelade jag det hos Leijon's (de köpte det igår). Jag ägde ju sönder den familjen alltså, de har ingen taktkänsla alls det familjen! haha

Känns inte alls som söndag idag.. Eller jo. Men jag orkar inte med en vecka till. Det är så tråkigt alltihop. Ska verkligen bli skönt att åka utomlands snart!

Jag övningskörde idag. Två gånger. Ena gången körde jag till Alvesta och det var jätteroligt och det gick bra! Andra gången hämtade jag Oliver.


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0