Vad är det som händer ?!

Jag är fortfarande förstörd för att Rasmus åkte ur IDOL.. Han sjöng så grymt bra. Och låten han sjöng hade jag visst hört! Han var egen, rörde sig på sitt sätt och sjöng på sitt grymma egna sätt. PRECIS så som en artist ska göra!

Sen så åkte ju Linda ut igår. Det är ju också ännu sjukt! Hon var ju så gott som en artist redan! Sjöng, var sin egen.. Hon var grym! Jag var stensäker på att Jenny eller Yazmina skulle åka ut igår, för de båda är faktiskt kassa.
Jag vet att Yazmina är ifrån Växjö, men och? Hon sjunger förjävla tunt. Och Jenny är tråkig, trots hennes fina sorliga historia om hennes reumatism.

Vadfan är det som händer med IDOL 2008?



Idag kollade jag på "Jesus Christ Superstar", en stund iaf. För jag somnade, men det jag såg var bra. Bara det att jag inte riktigt fattade handlingen.. det här med Gud och Jesus kan inte jag. Jag är inte konfimerad (A) (Man kanske borde kunna sånt iaf, men det gör inte jag..)
Men musiken var mer än bra! Och så tror jag en svensk är med i filmen.

Nu ska jag plugga, sen åka in till alvesta och sjunga för att sen bege mig in till stan och handla tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller hellt med helt sjut, varför röstar inte folk på dem som är bra? XD.

Ble asfövånad igår, Jenny skull ju åkt ut!

2008-10-02 @ 14:48:13
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: saom

"Tunt" var ett bra sätt att beskriva Yazminas röst.

2008-10-03 @ 15:56:25
URL: http://saom.blogspot.com/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0