Visst är resan kul, men packningen .. Hatar det.

En sak som jag hatar är att packa. Man vet inte hur mycket man ska ta med sig, så man tar alltid med sig för mycket. Och tänker man så långt när man packar, att inte ta med sig så mycket, tar man med sig för lite. Och så glömmer man alltid något. Och så vet man inte om man ska ta med sig handdukar och lakan, eller om hotellet står för handdukar och lakan eller om det finns hårfön. Om är likadana kontakter som det är här hemma osv osv..
   Jag håller på att packar nu. Tänkte att jag skulle kolla på hemsidan om det stod nått om hårfön. Det står "komplett badrum", vad det nu innebär. Hur många skor ska jag ha med mig och vilka? Och vilken väska för handbagage ska jag ta? Vad ska jag åka i?

Hatar att packa!


Uschuschusch. Bilder från halloweenfesten har publicerats nu.. Usch. Men nu ska jag ha det superbäst på Tenerife (stavas det inte Teneriffa?). Ni får ha det så bra här hemma :)

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0