Blev kär idag!!

.. i en hund. Theresés familj passar för tillfället två hundar, som råkar vara av den hundras som jag vill ha. Irländsk röd setter. Martin, hunden som jag fick träffa var 9 månader. Ung och slank. Så jäkla fin! Han gjorde min dag :)
Åh, längtar tills jag kan skaffa mig en egen!

Jag har ingenting att göra idag. Skönt! Bara vara hemma och lulla omkring lite. Tvätta, övningsköra, träna på musiken, planera, läsa, titta på IDOL, kanske baka? Mysigt! Jag njuter av varenda sekund i mina härliga mjukisbyxor.

Boken, som jag läser, är så jäkla bra. Just nu är den sorlig.. Man tror man vet vad som kommer hända, men icke!


Senare:
Jag övningskörde nyss - och jag är riktigt nöjd! Det börjar bli riktigt kul att övningsköra nu! :)

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0