Emelie, Idol, Klara och Hjärtebarn.

I torsdags, när jag satt på bussen, såg jag Emelie gå förbi. Hon såg mig, så hon ringde upp och frågade om vi kunde spendera dagen tsm. Och det kunde jag! Vi tvättade, fixade mig facebook och kollade på Idol. Synd att Simon sång inte sändes i tv :(
Iaf så hade jag, Emelie och Alva jättemysigt! Hoppas att vi kan träffas oftare i framtiden!

Jag har precis kommit hem från Klaras födelsedagskalas. Hon fyller 9 år idag. Den pluttan!

Igår så var jag på Hjärtebarnsgalan i Växjö. Den var så fantastiskt fin. Jag blev rörd, började nästan gråta både när jag var där och även efteråt. Att det är tre tjejer, från k-dral som kommit denna idén och allt.. Det är så fint!
Och det var mycket bra musik! En örebroare va där också, fan vad den dialekten är fin. Saknar den!

Nu ska jag till IKEA. Vill ni lyssna på nått så jäkla bra, lyssna på A'int missbehavin'!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0