En månad kvar

Övningskörde idag. Gick skitbra, för att vara mig! Körde tom inne i samhället. Duktigt, duktigt.
Några gånger till och jag och jag kan nog köra till Oliver. Om pappa tror på mig, men det gör han väl inte. Suck.

Innan övningskörningen var jag och mamma och shoppade. Jag köpte ett par jeans och massor med strumpor, vilket var välbehövligt. Väldigt välbehövligt. Tänkte önska mig det i födelsedagspresent,  för jag har inte ett par som det inte är hål i. Men det kändes inte så kul att få strumpor i artonårspresent. Fast egentligen blev det ju det iaf.. för jag betalde med mina presentkort. Whatever!
Vi var inne på skopunkten också, men det har jag lärt mig. Man ska inte gå in där när man inte ha pengar. För jag blev jättekär i ett par, men har inga pengar. Denna månaden ska jag ju köpa presenter till alla möjliga tusen människor! Oliver, Alicia, Jojjo, Emelie.. Ajax? och sen ska jag utomlands på det! Herregud, hur ska jag klara av detta?!

Jag är en människa som hela tiden planerar. Därför är det jättejobbigt att Theresé och Alicia har nån jävla överraskning till mig imorn.. och ledtråden jag fått: "Alla kommer skratta åt Moa". Jaha. Kul.
Och så vet jag också att det ska vara chokladfondue. Innan dess ska jag vänta tusen år på en buss. Helt själv. I lilla Växjö. Känns inte så kul!


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0