Haha eller Buhu?

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Känns lite som så med allt just nu. Vet inte varför.
Nu ska jag sova, för klockan är sent. Men det gör ju ingenting -  jag är ju ledig imorn! Det är torsdag.

På fredag ska vi pröva och beställa studentmössor. Ska bli spännande!

På lördag är jag, mamma och Jack bjudna på Hjärtebarnsgala i Växjö. Har ingen aning om vad det är. Musik tror jag, pengarna går nog till barn med hjärtproblem. Tror jag! Ingen aning. Det enda jag vet är att Lagans Byggnads, O's pappas företag, sponsrar och fick åtta fribiljetter. Då fick vi de tre sista. Det ska nog bli mat på Akrolpolis innan, så det blir nog mysigt!

Idag har det varit full rulle. Först skola. När jag kom hem hann jag bara äta, sen kom Simon och vi planerade inför vårat musik-projekt. Fick veta vilken handledare jag fick, Per-Håkan! Han är go! haha.
Givetvis kollade jag och Simon på Idol, eftersom han sökte i våras. Om Simon kommer synas i TV, kommer han göra det imorn. För då kommer de visa auditions från Lund. Exciting!
Samuel och Therese var här idag också. Det är verkligen alltid lika mysigt när de kommer! Uppskattar det lika mycket varje gång.
När Samuel och Therese hade stuckit kom storebror Jonas och han tjej hem. Också roligt! :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ung mamma

Hey sötnos



Du är nominerad i min blogg :)

2008-09-04 @ 10:31:10
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,

efter att ha tagit paus från bloggvärlden är jag nu tillbaka..kolla gärna in mig vänne..



kram

2008-09-06 @ 11:07:44
URL: http://donas.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0