Jahaja, 18 år

Fyllde ju 18 år igår. Det var ungefär som vanligt, jag kunde inte somna kvällen innan och jag var klarvaken när de kom in med presenter och frukost. Allt var som vanligt, förutom att folk hela tiden sa "nu är du ju vuxen", "välkommen till vuxenvärlden", "nu måste du ju ut på krogen", "nu får du göra allt du vill, utan att fråga mamma och pappa", "nu ansvarar du själv för dina gärningar" osv osv. Vilket var så sjukt jäkla jobbigt att höra från varenda människa(!!). Det värsta är att det inte verkar sluta heller .. "hur känns det att vara 18?".

Men men. Nu ska jag börja läsa en bok jag fick utav syrran. Sophie Kinsellas "Mina hemligheter". Verkar jättebra om man läser på baksidan!

Jag fick förresten hem kläder som mamma beställde åt mig i födelsedagspresent idag. Så sjukt fina! Vill beställa mer.. Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Ung mamma

haha den ska jag läsa snart fast på engelska (can you keep a secret) :D



Sophie Kinsella är min absoluta favoritförfattare, när du läst färdigt Mina hemligheter så MÅSTE du läsa Shopaholic-serien!! Bästa böckerna i världen!

2008-09-25 @ 18:35:51
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har den boken ;) men har inte läst den, men har hört från andra att den ska vara jättebra! :)

2008-09-27 @ 12:31:12
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0