Mina hemligheter

Sov ganska dåligt imorse (kan bero på att jag är sjukt nervös inför ikväll.. rädd snarare) så jag vaknade vid 8.30 ungefär. Så då tände jag lampan och satte igång att läsa min bok. Sophie Kinsellas "mina Hemligheter". Så sjukt bra!
Jag steg upp vid tio, för då var jag så hungrig att jag höll på att dö. Men jag längtar tills jag sitter på bussen, då jag hinner fortsätta läsa. Har redan kommit igenom halva boken.

Jag tror det var Emelie som berättade om denna boken för ett tag sen. Och den lät ju skitbra, så jag tänkte att den boken Måste jag ju läsa. Men givetvis glömde jag det, så jag önskade ju mig inte den i födelsedagspresent. Men så fick jag den utav Annamia iaf! Och den är skitbra..
Nu har hon gjort slut med Connor. Och Jack ska tillbaka till USA. Spännande!



Senare:

Kom ju på att om en månad är jag på Teneriffa med världens bästa Oliver! Jag ska ligga och steka som tusan med en paraplydrink i handen och bada i poolen hela dagarna! Jag kommer vara brunast när jag kommer hem igen! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har fler boktips om du behöver sedan ;)

2008-09-27 @ 12:32:57
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0