Student 2009

Japp, det är jag det. Är så jädra nervös för allt som ska ske. Och betalas. Det är fan inte billigt, och jag ska betala Allt själv. Och har inget jobb. Hej för ett superfattigt år härnäst!
Kollade på studentmössor idag, på internet alltså. Vi ska ju testa på fredag. Så jag måste kolla lite vad som finns och välja på, eftersom jag har en sån beslutsångest. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska köra på, ta precis det jag vill ha och sen får det kosta vad det kostar eller om jag ska köra ett billigare alternativ. Det är ju bara en gång man använder den. Men då fotograferas det förhoppningsvis en jäkla massa .. Hm! Tål att tänkas på.

Dansen idag då. Det var ingen som kommenterade mitt sugmärke på kinden, men de känner mig ju inte heller. Till en början gick dansen ganska bra, jag är ju nybörjare och det märktes ju verkligen. För Alla hade säkerligen dansat i åratal innan, förutom jag då. Men men, jag ska inte skämmas, det är en nybörjarkurs.
I slutet så skulle vi lära oss nått som heter padeboré (ursäkta min franska/stavning) och läraren bara visade stegen jättesnabbt och kort så jag hängde ju inte med ett skit. Men alla de andra kunde ju, de hade ju gått dans förut...
 Kändes ensamt!



21.24 Usch, fy och blä. Jag är verkligen trött. Under hela dagen har jag gått runt och frysit och varit på allmänt dåligt humör. Men jag trodde det berodde på annat. När jag kom hem blev jag jättetrött, och så var jag hungrig. Jättehungrig. Så lagade till mig lite mat, men mådde fortfarande illa efter att jag ätit (kanske för att jag är så usel på att laga god mat). Vid 20-tiden så gick jag iaf in och la mig hos min lillebror, för att titta på Poirot på tv4. Men jag somnade, på en gång. Och sov en timme, vaknade lika trött som innan. Jag brukar aldrig sova. Och när jag vaknar brukar jag vara ganska så pigg, om man jämför med denna gången.
Åhh! Det kanske är hösten som har gjort mig så trött? Jag som längtade till hösten. Tyckte det skulle bli jättemysigt med september.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0