Stress och OES

Stress. En känsla jag känner ofta nuförtiden. Det är så jädra mycket, och då jobbar jag inte ens! Det är stressigt med projektarbetet, kommer vi få ihop det, rent ekonomiskt? Blir det så bra som jag vill? Skolan och studenten i sig är stressig. Balen stressar upp mig som fan, hur ska jag ha råd med kläder osv, när ska jag köpa det? Var?
Pengarna oroar jag mig över också, hur ska jag ha råd med student OCH körkort? Är det nått som stressar på är det vad som händer efter den 9 juni. Vad gör jag då? Sommarjobb, måste fixas. Och plugg, vad vill jag plugga och var? 



Hatar mitt schema! Det suger rejält att börja sent.. Som på tisdagar börjar jag 11.30 och onsdagar 12.30. Får ju gå ut till vägen (tar en halvtimme) och sen vänta i timmar på att man ska börja. Och på tordagar har jag en lektion. Och får vänta in den lektionen ett jädra tag också. Jag börjar hellre tidigare, så kan man vara lite effektiv på dagen.

Idag har jag varit riktigt effektiv, jag kom hem tidigt, så man kunde göra de där samtalen som behövs göras på dagtid. Sen har jag pluggat, inte mycket, men lite. Jag har inte hunnit plugga så mycket, som jag egentligen borde/ville. Och träna hade jag också tänkt göra.. Mitt löfte gick bra i en vecka, nu måste jag verkligen kämpa.
Tyvärr är det mer på listan som jag Måste göra än vad jag egentligen Vill göra. Jag vill t ex lära mig sticka, lära mig köra bil, läsa en jädra bra bok, shoppa, sjunga i kör, lära mig piano..

Mamma och pappa kollar på hund till sommarn! De ringde på en omplaceringshund idag, men det var tyvärr försent, den hade redan fått ett nytt hem. Men de hittade andra valpar, som redan är leveransklara. Mamma och pappa vill egentligen inte ha nån hund förens sommaren, men de är inga planerade valpar tills dess, så det kanske blir utav de valparna som de hittade - redan nu! Snacka om att jag är lycklig!! 

Nu måste jag sova!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Moa lilla, ta det lugnt allting löser sig på ett eller annat sätt.. men jag tänkte på det är balen jag ska fixa dig till va? eller är de själva studenten?

2009-02-04 @ 13:16:46
URL: http://bellanbejbi.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0