Första skoldagen på sista terminen

Idag var klockan satt på 6.30. Skolan började för min del idag. Vilken huvudvärk jag vaknade med! Och den har tyvärr hållt i sig, som om det inte var tråkigt nog att gå till skolan. Varken Ica, jojjo, majsan, lina eller Simone var där. Men det var lugna puckar ändå. Var med Viktoria, Linda, Mia och Jouse. Det känns konstigt att detta är sista terminen.. Vad ska jag göra sen?! Usch. Panik.

Nu sitter jag bara och skjuter upp att packa. Det är så roligt att åka iväg, men ungefär lika tråkigt att packa!
Men jag ser verkligen emot varje dag, fram till nästa söndag. Imorrn är det Jesus Christ Superstar (med Ola Salo!!) och mys. En historia som jag, förresten, har pluggat de senaste dagarna, musiken är grym! På söndag åker vi till Stöten och då är det skidåkning i en vecka som gäller! Allt med Oliver! Kan ju nästa inte bli bättre!

Det är ett halvår till min student nu, exakt.

Kommentarer
Postat av: eli

snaart snart tar vi studenten:)

2009-01-31 @ 13:12:42

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0