Julen är borta och skolan börjar snart

I lördags var det fest, och det var kanonskoj! Rockig vet jag inte om jag va, men snygg var jag allt ;) haha
Det finns bilder på facebook och bilddagboken, överallt!

På söndagen åkte jag med familjen Leijon till Tärnö. Där var det jädra kallt! Och mysigt. Jag tror jag förfrös mig under färden över havet, för jag mådde så dåligt under resten av dagen och frös och frös. Hade dubbla tjocktröjor och tre filtar över mig, och sockar. Men ändå frös jag. På måndagen badade vi tunna, det var jätteskönt! Långt ifrån kallt!
Det var skönt att komma hem från Tärnö, fast att det var så mysigt. Det fanns nämligen inget vatten, så jag man kunde ju inte duscha eller tvätta sig under tiden som gick. Och så har de ju utedass - kallt som fan! Så det var skönt att komma hem och göra ifrån sig lite ;) haha

Idag plockade vi ner julen och det kändes så hemskt! Det var nästan så att jag började gråta.. Julen har gått så snabbt, det var inte länge sen vi plockade upp den! Skit. Längtar redan till nästa. Vi har fortfarande julgodis kvar, jag är riktigt less på den! Julen 2008 var verkligen mysig.

Imorn är det skola. För många, men inte för mig. Jag är ju ledig på torsdagar, fram till vecka 5. Så första skoldagen för mig är på fredag. Och det tycker jag är bajs. Men jag tröstar mig själv med att det bara är den dagen, sen är det ner till Malmö för att kolla på "Jesus Christ Superstar" och vidare till Stöten en vecka med familjen! Ska bli så jädra kul! Jag längtar verkligen! Ska börja packa redan imorgon!

Jag har bara en termin kvar i skolan. Det är helt förbannat sjukt!!


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0