Kort om tid på loven, finns så mycket annat roligt att göra!

De senaste dagarna har varit fantastiska. Jag har varit med Oliver och vi har vairt på bio, käkat trerätters och nu de senaste dagarna har det ju även varit svartis på sjön - så vi har åkt skridskor. Och det är så jädra härligt!

Imorrn är det fest, sen kan jag inte bestämma mig om jag ska följa med till Tärnö eller inte. Sen börjar skolan.
Kan vi inte ha lov liiiiite längre, det är ju så härligt! Det är mindre härligt att komma till skolan nu, när de bytt schemahelvete så jag inte har min lediga dag på torsdagen längre. Det är orättvist! 
Men men.. helgen efter att skolan börjat så ska jag ner till Malmö med Olivers familj och titta på "Jesus Christ Superstar", med Ola Saaaaaaalo! Ska bli såå kul. Direkt när vi kommit hem från Malmö ska min familj till Stöten en vecka och åka skidor och leva lyx! Sånt gillar vi!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0