Aldrig mer Sverige

Hade en supertrevlig kväll igår med Elin, Alexandra och Sara inne i Camden :) Vi satt inne på nån pub, som jag inte kommer ihåg namnet på. Billigt va det iaf! Drack två drinkar och en öl och det kostade inte mer än 100 sv kronor. Kommer ju aldrig mer köpa nått ute hemme i Sverige igen - det är ju svindyrt! :P

Jag och Alexandra följdes åt hem sen, med sista tuben hem. Sen gick vi ca 20 min hem till henne och därifrån har jag 10 min. På de 10 minuterna kan det hända mycket.

När jag kom hem sov jag som en klubbad gris ända fram till halv elva. Jag som aldrig sover längre än till 9. Sköööönt! Det är så lyhört i huset så vaknar i vanliga fall utav en springades liten pojke, men de har åkt nånstans så är hemma själv. Skönt, då kan jag ha The Ark på hur hög volym jag vill! :P

Nu väntar jag på att Alexandra ska jobba färdigt, sen ska vi lära känna Hampstead och kanske även oxford street :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vi hade så trevligt!! Måste göras om snart igen! Puben hette för övrigt Ice wharf ;)

2010-08-15 @ 00:33:47
URL: http://londonbyelin.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0