Covent garden och en månad kvar

Igår söndag, så träffade jag Martina och Hanna på Oxford circus, för att sedan gå vidare till Covent garden. När vi väl kom fram så gick vi in till en liten butik med massor med pärlor, berlocker, tråd och allt man kan behöva för att jag smycken (den butiken skulle du gilla, amanda!). Sen gick vi in på själva marknaden. Det var så himla mysigt och det fanns mycket att titta på! Jag köpte ingenting på marknaden, jag är himla stolt över mig själv..! När vi kände oss färdiga med covent garden så gick vi tillbaka till Oxford Street och primark. Ingen vidare idé! Så jäkla mycket folk, och vi var där vid stängningstid, så vi hann inte prova kläderna.. Men det gick ju bra iaf. Jag köpte en klänning och ett par velour-mjukisbyxor för 9 pund (=104 kr).

När vi var klara med primark blev det Hyde mark en stund för att ha lite armbands-makeri!
Jag gjorde även tre till på kvällen under tiden jag och Hanna kollade på Mamma Mia.. Vi är nog lite för svenska! Haha!

Jag fick mitt sällskap att skratta åt min dialekt idag, vilket aldrig har hänt! Vad är det för fel med måmå, måfa, famå, fafa och kåv?!

 

JACK, min kära och älskade lillebror börjar gymnasiet idag. Det känns ju hellustigt, jag var ju iaf stor när jag började gymnasiet… Han säger sig att inte vara ett dugg nervös?!

 

Idag är det också exakt en månad tills jag fyller år, vilket innebär att min ääääääälskade Oliver kommer om en månad! LÄNGTAR! <3

 


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0