IKEA

Igår så va jag, Hanna och Martina på IKEA! Sjukt att man kan va så taggad på att åka till en inredningsbutik egentligen... Det kändes som att gå hemma :P haha, allt stog på svenska och vi gick runt och bara läste högt alla namnen! haha, folk måste trott att vi var sjuka eller nått! SJÄLVKLART så käkade vi köttbullar!

Man kan tydligen köpa kräftor på IKEA också, och hattar och allt som hör till, så vi har planer på att fixa nån kräftskiva nu snart! Nån som är på?

På kvällen käkade jag och Hanna på Nandos för första gången, som tydligen syntes. Alla som var där frågade om det var första gången vi käkade på Nandos. Så speciellt det nu kan va. Efter det så köpte vi med oss en flaska vin och tittade på Wallander hemma på Burrard road. Efter halva flaskan lärde Hanna mig att dansa, de ni! haha

Nu är det covent garden som gäller. Har aldrig varit där och har hört att det är mysigt, så det ska bli trevligt. Jag ska köpa lite band, så jag kan göra egna smycken och skicka hem till en viss liten donna som snart fyller år!

Om en månad och en dag fyller jag 20 år. Vilker innebär att Oliver kommer hit! 32 dagar, låt det gå fort!! <3

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0