Last day of summer

.. Och det har faktiskt varit fint väder! Wohoo :) Och inte har den regnat ens lite i London idag, helt fantastiskt ju!

Har ju varit ledig idag. Så sov längelänge och låg i sängen och drog mig längelängelänge! Skööönt. Men efter det så städade jag hela huset. Det tog en jädra tid eftersom jag hela tiden fastnade vid internet, framförallt spotify.  Dagens favorit är Magnus Weideskog, som jag har lyssnat på hela dagen. Verkligen en talang detdär!

http://youtu.be/ga47t7EAfRY

Efter jag städat färdigt tog jag en välförtjänt långdusch! Sen tog jag mig en promenad till närmsta kort-butik. Där inne fanns det så mycket att välja på vilket inte är så bra för en som heter beslutsångest i andranamn! Var säkert där inne i 40 min. Och det slutade med att jag köpte mer än vad jag skulle, men vafan. Köpte bl a ett fodral till mitt oyster. Som jag har letat efter ett nytt sånt! För varje gång jag dragit upp mitt oyster så längtar jag hem. För det står IKEA på det. Och "Home is the most important place in the world" och "Travel is a means to an end. Home" eller nått liknande. Och för en med hemlängtan är det inget vidare....


Saknar min Oliver Leijon så fruktansvärt! 23 dagar kvar, my love <3

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0