Nu är det jävlar inte långt kvar!

Va hos Jossan igår och bara va. Vi var nostalgiska och letade upp en massa barnprogram och tecknade filmer som man hade glömt. Änglahund, svanprinsessan, taran och den magiska kitteln, trolltyg i tomteskogen, nötknäpparen, djungeldjuret hugo, pojken och draken.. Good stuff!
Hade lovat mig själv att inte lipa, men när Jossan började så kunde jag inte sluta. Din bajs, Jossan! Lipade hela vägen hem... (Och så luktade jag röv om händerna, vi hade ju käkat kräftor!) Kommer sakna dig så mycket! Hoppas verkligen att du tar dig till London min finfina vän! <3

Kan inte fatta att jag ska vara borta till jul.

Idag kommer min bästaste syster Annamia och hennes Ola och hälsar på!

Idag, imorgon och sen åker jag.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0