Play date

Nu är killen på play date, så jag har några timmar för mig själv. De spenderar jag förmodligen lite med lillbrorsan och skype och läsa lite bok, kanske kolla på film. Lägga över bilder på datorn. Skönt ska det bli iaf! Har jobbat mycket på senaste tid. Och det känns som att det tär jättemycket! Psykologiskt.

Jag trodde att min hemlängtan skulle lugna ner sig, men den blir bara värre för var dag som går. För var dag som går tycker jag att det är längre och längre till 23 september! Sjukt, för det är ju inte så.

I helgen har jag inga planer. Skulle bo hos Ida, men hon fick ledigt så hon kunde åka hem till Sverige och sin pojkvän. Åååååh, jag vill också hem till Sverige!

Funderar vad jag ska göra själv i en vecka i London. Ska jag åka hem? Oliver är ändå inte hemma, han ska jaga i arjeplog eller va det va.. Skulle vara bättre om nån kom hit.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken vecka kommer du vara själv här? För jag jobbar 3 dagar i veckan sen när jag kommer tillbaka!

2010-08-11 @ 19:26:35
URL: http://londonbyelin.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0