Jajaha

Har varit lite kaotioskt här nu. Missförstånd och kommunikationsbrist mellan föräldrarna. Och lillkillen som inte tycker om mig. Vet inte riktigt hur jag trivs här för tillfället ...
Hade längtat att få ha en ledig helg med bara en massa roligt, eftersom jag längtat hem jättemycket och jobbat väldigt mycket så känns det som att de behövs! Men nu vet jag inte hur det blir med det, trots att jag sa till i förväg att jag har planer ... åh! :(

Längtar hem så otroligt mycket just nu. Till min älskade Oliver Leijon! Har aldrig längtat så mycket till min födelsedag som jag gör iår. Då kommer han ju och hälsar på! <3
förhoppningsvis


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0