Wallander

Såg precis en Wallander. Lite kul att se en svensk film med engelsk text. Vissa översättningar är lite småroliga. Att de översätter herregud med jesus christ kan man ju förstå, men hur får de helvete, fan och jävlar till jesus christ undrar ju jag?!

Jag trodde det var en bra idé att se en Wallander i min ensamhet. Men jag tror inte de gjorde så stor nytta... Längtar ju hem en massa nu! Husen, språket, naturen... Oliver Leijon. Som är påväg till Arjeplog. Med bil! Sjukt. Så Igor-liten är hos mamma och pappa med husvagnen på Öland. Öland. Sommar och sol. Här kan man ju fan tro att det är oktober eller nått. Går med dunsockar och fleece och fryser. I augusti!!

Imorrn ska jag förmodligen till IKEA och käka de svenska köttbullarna, hur ska det gå?! Vill ha en och annan kanelbulle också.

Tittar på flygbiljetter hem nu! Oktoooooooober!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0