Pepparkakshus

Idag gjorde jag, P och grannpojken ett pepparkakshus! Jag har aldrig byggt ett pepparkakshus förut, bara dekorerat ett. Gu, vad svårt det är! Är verkligen imponerad av de som verkligen får till det... Sockret stelnar ju fan på en gång och så bränner man ju sig aslätt.

Bygget kanske är så fint, men dekorationen tycker jag pojkarna skötte bra.




Det är jättemycket snö här i London, dvs 7 cm. Yes, det är mycket Här! Britterna kan inte hantera snö what so ever. Har kompisar som skulle åka i lördags hem till sverige men som fortfarande är kvar i London. Så nu är jag ju livrädd att jag tvingas stanna kvar här över jul jag också. Hoppashoppashoppashoppas inte! Vill verkligen hem.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jätte fint pepparkaks hus gumman:) Jag hoppas verkligen oxå att du kan flyga hem!! Men det tror jag löser sig!! Puss puss

2010-12-20 @ 22:52:32

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0