Lite kort uppdatering!

Jag är sjukt dålig på att uppdatera, jag vet!!

Är för tillfället hemma i Sverige och har semester efter 11 dagar i London. Om en vecka är jag tillbaka igen och då stannar jag till jul! De dagarna jag var i London så längtade jag mest bara hem och tyckte det va jättejobbigt! Så det var skönt att komma hem efter så få dagar. Samtidigt som det kändes lustigt eftersom jag inte riktigt hade kommit in i det. Men det var kul att äntligen få träffa allt folk där nere! Ser framemot att lära känna alla lite bättre :)

Men det tar lite emot att åka tillbaka. Kommer inte hem förrän jul! Igor kommer vara så stor då och jag kommer ju ha missat hur mycket som helst... Igor är för er som inte vet Olivers valp som vi hämtade förra veckan. Jag har fått passa honom en del nu när Oliver har jobbat och jag varit hemma.
Jag som Hatar att säga hejdå får nu göra det igen. Om jag tyckte det var jobbigt förra gången lär ju denna gången vara ännu jobbigare. Nu tror jag t om att Oliver ska lämna av mig vid tåget!

När jag kom hem från London så hämtade Jonas mig vid tåget, har inte sett honom på länge så bara det var kul! Sen har jag varit på Tärnö i en vecka. Tyvärr var det inte så mycket till solarväder. En av kvällarna så tog Oliver ut mig med båten och så käkade vi räkor i solnedgången. Så himla mysigt!!
Sen var vi på Europe och en 50-årig full gammal tant tafsade på Oliver! haha! Och när trummisen kastade ut sina trumpinnar så fick Emil tag på den ena - och sen fick jag den!
Dagen efter hämtade vi Igor och sen dess har tiden gått så fort. Fast man typ inte har fått sova nått eftersom han måste upp och kissa under nätterna. Känner sig nästan som en småbarnsförälder! Fast utan skriken.

Igår var jag hos min älskade syster Annamia. Vi tänkte dra ner till Halmstad och sola lite, men när vi tittade på väderleksrapporten såg det inte ut som om det skulle bli nått vidare bra solarväder. Så vi stannade hemma och mös istället. Färgade bl a mitt hår rött! Har fortfarande inte riktigt vant mig, hehe!

Imorgon ska jag och Jack på bio - Kommissarie Späck! Hoppas den är så rolig som den verkar!

Sörjer lite inombords att jag ska åka nästa vecka, samtidigt som jag ser framemot att lära känna staden, människorna och allt därtill! Så ser jag framemot att folk hemifrån kommer och hälsar på! <3


Kommentarer
Postat av: Raisa

duuude, er du au pair o london? jag er det fast i Paris:p

2010-07-28 @ 09:35:33
URL: http://raisa.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0