Herregud

Det händer så mycket just nu, så att jag nästan inte hinner med!

I måndags tog jag, tro det eller ej, körkort! Det trodde ni inte va? För det gjorde inte jag. Trodde inte att jag någonsin skulle klara det. Men så himla skönt att äntligen kunna ta sig vart man vill! (Om jag får låna bilen...)
Lite småtråkigt att jag tog det så tätt inpå jag ska dra till London, nu hinner jag ju inte att "köra av mig" :P

Igårkväll så träffades MP-tjejerna hemma hos Jossan för att grilla och säga hejdå till mig. Kändes jättekonstigt! Har inte fattat att det är så snart jag ska åka. Tänkte jag skulle börja packa idag, så att jag kanske hinner fatta tills på lördag iaf!
Tyvärr jobbar ju Oliver heela tiden tills jag åker, och sen är ledig nästa vecka. Det suger ganska rejält.

Imorrnkväll ska jag och Leijons käka på nån resturang i vxö för att säga hejdå. Och på fredag kommer det käkas middag här hemma med familjen.

För på lördagmorgon åker jag! Nån som kan tänka sig att skjutsa mig dit? Alla ska ju iväg. Mamma och pappa ska till gotland, Oliver jobbar och Olivers föräldrar ska till Tärnö. Och bussen kan jag ju inte ta med all packning! Eller?

Kommentarer
Postat av: Linda

Behöver du fortfarande skjuts på lör? vart ska du och vilken tid. Jag är hemma fall du fortfarande behöver hjälp. /Grannen Linda

2010-07-01 @ 09:11:11

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0