Lina tjuuuuuugo år och student!

Idag fyller världens bästa Lina Berneson hela 20 år! Grattis till Dig! Hoppas du har det toppen i Bulgarien med majs! Det blir väl systemet det första du gör när du kommer hem? ;)

Oliver kom ju hem inatt! Det var ren och skär lycka när han kom inklumpandes! Kan knappt fatta att han är hemma och att jag kan pussa och krama om honom när jag vill! Lite dåligt timing med pluggandet inför körkortet bara... Han hade köpt hem två presenter till mig, båda var klockrena! Först en grytvante som hade den engelska flaggan på, för det är meningen att jag ska ha med mig den till London! Sen fick jag som en platta som det stod "Grow old along with me the best is yet to be". Lipsill som jag är, så började ju jag gråta! Blev verkligen jätteglad, och den plattan ska få hedersplatsen i mitt rum i London.

Sov ju hos Oliver inatt och när jag skulle gå till bussen såg jag bara hur den svischade förbi! SUCK. Har aldrig i hela mitt liv missat bussen däruteifrån (tror jag iaf). Så surt. Sånt kan göra att min dag är helt förstörd! Att missa en körlektion och därmed 600 spänn bara för att jag inte kunde gå lite tidigare och fortare! Men tack tack tack tack till C-M som körde ända från Ryssby för att köra in mig till stan, och sen tillbaka igen! Verkligen schysst! Räddade min dag!

Efter körlektionen så var det studentdags! Oliver och jag möttes på stan för att luncha och sen vidare till studenterna. Jag gick till JB och Emelie's och han till k-mads alla elever, dumt att det krockade med tiderna, hade velat se allas! Det rös i hela kroppen på mig när de sprang ut och alla studentflaken körde omkring. Tänk att det var ett helt år sen jag tog studenten (imorgon). Sinnesjukt! Det känns som igår, men ändå så himla längesen! Kommer nog ihåg allt från den dagen. Vill tillbaka!  MP06A <3

Imorgon ska jag göra halkbanan. Får se om den är så kul som alla säger att den är. Själv tycker jag att det verkar läskigt att köra omkring och sladda och ha sig. Men å andra sidan älskar jag ju att köra omkring med fyrhjulingen på isen ....

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0