Sveriges Nationaldag

Ja, idag är det ju Sveriges nationaldag och det har inte vi firat speciellt mycket. Lite jordgubbar med grädde och hembakta bullar. Och sen... ingenting. Lite tråkigt. Nästa år blir det ändring på det!

Imorgon natt så kommer min älskade hem, äntligen! Ska bli himla skönt att ha honom i närheten igen! Tack vare skype har vi kunnat prata varje dag, annars hade det varit olidligt. Innan han åkte var jag lite nervös över hur det skulle funka inför mitt år i London, men nu vet jag att det funkar. Det känns skönt. Thank God for Skype!

Imorrn börjar andra och sista veckan på intensiv-kursen. Satan så skönt. Är helt slut efter en dag med dubbellektioner och teori-plugg. Förhoppningsvis lönar det sig!

Nu ska jag kolla på bröllopsyran - Love2010.

PUSSHEJ


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0