Broder Jonas

Min bror Jonas är och hälsar på! Så idag har vi käkat oxfilé och hasselbackspotatis. Och till efterrätt väntar rabarberkompott, glass och lakritssås. Som jag ska upp och göra snart...
Och så har jag gjort arraksbollar (som jag inte ens tycker om). Bara för att pappa köpte fel. Han skulle köpa lakritspulver och kom hem med arrakskoncentrat.

Men men. Och Leijons är på Tärnö, så vi har även Fransson hemma på besök. Myyyys!


Idag Måste jag boka flygbiljetter till London. Jag hittar bara flyg som antingen är väldigt tidiga eller väldigt sena, så jag har liksom inte bokat än. De med passande tider är så jävla dyra... Men det får det väl kosta då!

Oliver Leijon sitter i Skottland och är sjuk. Jag tycker så synd om honom. Det kunde ju inte komma mer olägligt. Och så hatar jag att se honom sjuk när jag själv inte kan pyssla om honom. Aja, han är väl som mamma säger, vuxen nog att klara sig själv.. Men ändå!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0