ESC semifinal 2

Ligger i min säng och tittar på den andra semifinalen i ESC. Fyfan, vad tråkigt perfomance Sverige hade... Jag är så himla besviken.
Jag hejar iaf på Litauen. De är ju helt undebara med sina silverpaljett-kallingar! hahah
"Get up and dance!". YES, Please! haha :D

Men så tycker jag att Israels bidrag är helt fantastiskt. Jag förstår inte ett ord, men jag förstår ju att han sjunger om något vackert. Han är inte så dum han heller! ;)


När resultaten presenterats ska jag nana. Imorrn ska jag baka bullar för fulla muggar! De går säkert åt eftersom det är mors dag på söndag och Jack's födelsedag på måndag.

Godnatt! (Och håll tummarna för Anna, det LÄR behövas!)

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0