Gubbsjuka

Det finns inte mycket som är äckligare än gubbsjuka.. Idag på jobbet var det två 70+ gubbar som höll på en massa med mig. De frågade vad jag tänkte göra i sommar och jag svarade mycket riktigt att jag ska åka som au pair till London. Ah, det var ju jättebra! Speciellt om jag skulle "ta hand om pojkar i 17-19 årsåldern för då kan du ju få dig ett nyp varje kväll.. hehehehe!". I nästa mening var jag byns sötaste flicka och sen började de berätta om hur mycket sex de fick när de var i min ålder. Och att inga tjejer var ju tjocka då, för det fanns ju knappt Cola. Och hur de tyska tjejerna va bäst.. Och mycket mer som jag inte ville varken höra eller veta.
Tydligen visste de om att jag och Oliver varit ihop länge också, så då frågade de mig om jag visste vad erfarenhet va. "Ja ..?" svarade jag då. "Vet du vad det innebär då?" frågade de, "Ja, det vet jag väl..?" och svaret jag fick "det kan du inte veta om du bara varit med en pojk!!?!" och så ett hånskratt från de båda.

Vidrigt! När de mitt allt i deras sexsnack fick in att jag är så söt så, så kände jag mig bara så himla äcklad. Fyfan. Och Oliver som brukar kalla mig för manhaterska, vilket jag inte hoppas att jag är. Men de där två gubbarna gjorde det ju inte bättre precis..



Nehe! Nu är det snart dags för mig att försöka teckna en försäkring.. men vilken försäkring? Det är ju bara en enda djungel av konstiga ord och villkor som man inte förstår!

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha, lider med dig !!

lät lite creepy faktiskt och måste säga, riktigt snygg blogg !! jättefin :)

2010-05-26 @ 21:48:13
URL: http://somewhereintheworld.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0