Klara-fiiis

Igår innan jag gick och lade mig så fick jag ett sms av Klara som frågade om hon fick komma på besök imorgon. Så idag har jag haft henne här hemma! Jättemysigt! :)

Jag hämtade henne vid ett utanför skolan och med mig hade jag Ruff. Det var populärt! När vi kom hem så bakade vi och åt massa smet! Det är ju därför man bakar, haha! För att smeten är så god! ;)
Iaf, av den smeten som blev över så blev det tillslut muffins, som vi bjöd familjen på. Sen spelade vi the sims. Och ringde Oliver över skype. Det var uppskattat av både syster och bror! Jag hoppas Klara kommer snart igen för det är verkligen supermysigt! Hon skulle på disco på fredag, så får väl se om jag får sminka henne! Har alltid önskat mig en lillasyster som jag kan sminka och så, det är lite som att jag har fått de under de senaste åren <3

Söta, snälla och rara lilla Klara var på besök!


Sen för att uppdatera er om London, så ringde det ingen familj igår. Men men, det är bara på med nya tag! Det ska ringa en ny familj imorrn, och den verkar verkligen toppentoppen! Hoppaaaaas!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0