Dag sex; Min dag

Imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så snöade det - och aldrig har jag sett P så glad! Själv blev jag inte lika glad just för att det snöade. Det är ju ändå inte tillräckligt kallt här för att snön ska ligga kvar utan det blir bara slask och äckligt. Blött och kallt. Eländigt.
För att göra det ännu mer eländigt så sa M att snön kan göra att flygplatserna stänger ner. Vilket innebär att Oliver och hans familj kanske inte alls kan komma hit imorgon - då bryter jag ihop! Längtar så fruktansvärt efter Oliver!!!
Men det borde inte bli så, för sååå mycket snöar det verkligen inte! Egentligen är det ingenting. Men de kan ju inte snö i detta landet.

Sen blev dagen ännu lite mer eländig när Alex, dagens sällskap, skickade ett sms som sa att hon blivit sjuk. Hoppas hon blir bättre snart.

Internet krabbar som fan och har gjort i flera dagar. Jag känner mig helt handikappad utan internet. Kan inte ringa hem, inte lyssna på musik, inte kolla mailen osvosv. När jag väl får igång internet är Oliver inloggad och vi bestämmer oss för att skypa. Men då får jag inte igång skype. Och sen lägger internet ner igen. För tillfället har internet funkat i ca 20 min, får väl se hur länge det funkar.

Just nu ligger jag under täcket i soffan och kollar på den jobbigaste av alla Wallander-filmerna, Hemligheten. Får se vad som händer senare.

Great day, huh?!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0