Fullproppat!

Nu ligger jag heeelt utmattad i sängen. I min älskade, breda och otroligt sköna säng. Idag har vi verkligen hunnit med mycket! En proppfull dag!
Vi tog buss (dubbeltäckare och givetvis satt vi högst upp, längst fram) åkte förbi abbey road till baker street. Gick till oxford street och tog en vända på primark, buss till knightsbridge och harrods, lunch på starbucks, gick till buckingham palace, fortsatte till picadilly circus. Därifrån gick vi till ett proppfullt Hamleys och därifrån gick vi till oxford street och john lewis och disney-butiken. Sen tog vi tunnelbanan hem till rummet där vi chillade och tog det lite lugnt. Vilade fötterna. Sen blev vi hungriga och tog oss till leicester square för en bit mat och lite rött. Och nu är vi helt utslagna allihop. En dag utan Amanda och måste säga att jag saknat henne.

Imorgon ska vi på julmarknad i Hampstead (hoppas Amanda följer med!). Och sen försöka med att shoppa lite i Covent Garden. Då ska jag äääntligen köpa mina Dr. Martens!

Ska bli supermys. Ser verkligen framemot det. Vad jag inte ser framemot är att det är sista dagen på helgen och dags att säga hej då till min älskadeälskade syster. Har verkligen varit supermysigt att ha henne här. Och Sofie såklart!

Sovgott!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0