Mams, paps och Jackentacken!

are in toooooown! :D

Idag har varit en toppendag, men sååå tröttande. Är helt utsliten nu! Efter att jag tog P till skolan, så åkte jag hem och började städa. Och städade snabbt! Va färdig innan klockan va ett jag brukar knappt vara färdig till klockan tre). Vilket innbad att jag hann med en fika med Amanda innan det va dags att hämta P igen! Så slutade jag tidigt. Tog tunnelbanan, efter mycket om och men, till Gants Hill. Tog en jäääävla tid! Men väl framme fick jag träffa mamsen, papsen och Jacken! En del av min stora fina familj :) Eftersom det tog så lång tid att ta sig dit, så hann vi inte träffas så länge. Men vi hann iaf med lite fika! Och så hade de med sig en väska med massa gottgott! Glögg (två flaskor!!), lösgodis (maaaaassor!!) och min favoritchoklaaaaaad! Åh! :'D

Imorgon så ska vi träffas kl 9 (Sorry Jack, skiter i att Du har höstlov!) vid Baker street underground station för att sen ta oss vidare till Madame Tussauds! :) Sen får vi se vad som händer! Åh, min fina älskade familj! <3



Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahah saaooorrriii!

2010-11-10 @ 01:04:36
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0