Tre månader (fyra?) i London!

Idag har jag varit i London i tre månader! Eller det beror kanske på hur man ser det. Kom ju faktiskt hit för första gången den 3 juli och därmed egentligen 4 månader sen. Men jag räknar inte med det eftersom jag bara va här för en ½ vecka och sen hemma i Sverige resten av månaden.. Sen är det roligare med 3 augusti som startdatum eftersom min kära vän Alex också kom då :)

Men detta har jag iaf firat med en annan väldigt fin vän, nämligen Amanda! Vi möttes utanför skolan och gick hem till henne, sen satte vi igång "Fantomen på Operan" som jag, väldigt konstigt nog, inte har sett förrut. Vilken fantastisk och vacker historia/film/musikal! Älskar den! När Simone kommer hit till London ska vi LÄTT se den. Och som om jag inte va tillräckligt kär i Gerars Butler innan! Hade ingen aning om att han kunde sjunga... En snygg kille med stålar som kan skådespela OCH sjunga! *dreglar*

Iaf, när jag och Amanda dreglat färdigt så drömde vi lite om att resa inom landet! Eller Irland. Hade varit supermys! Sen kom vi inte på Harry Potter av nån anledning. Vilka vill på Harry Potter med oss? Gärna på Leicester Square och premiärdatumet (19 november?)
Sen vart vi hungriga och bestämde oss för pannkakor med nutella - eller va det tvärtom? ;)

Men till det roligaste av allt - haha! Hade med mig min iPod och skulle föra över lite musik. Så klagade jag lite på att den glappar och fan vad krångligt att få hem den till Sverige och tillbaka bla bla bla! Lånade Amandas hörlurar för att se om det inte va båda mina hörlurar som glappade. Så glappade ju dom också. Helt sjukt ju! Men så tittar Amanda på mig och "Men Moa..." och trycker in hörlurarna ett snäpp till! Säger ju, jag är inte tekniskt lagd! c(;

Imorgon kommer kära lilla familia! Eller iaf delar av den.

Nu blir det sängläge och Di Levas program i "Så mycket bättre"

SOVGOTT <3

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0